Welcome to my online diary. I hope you like it. Thank you for coming here. I appreciate it. Behave yourself here.

Friday 11 October 2013

PMR is O V E R !

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada warga blogger di luar sana

Bonjour ! Hai semua :) Hehehehe. Sihat ? Kalau tak sihat makan ubat banyak banyak k ? Haha lol. Okay I just want to say that now PMR is over !! I feel soooooo relieveee. But, at the same time of course I feel nervous when I'm thinking about the result.... I really really really hopee that I can get straight A's. Pray for me tauu ^_^ 

And semestinyaaa lepas PMR ada program aktiviti lepas PMR. And it is soooooooooooooooo interestingggggg! But, apaa yang tak bestnyaaa groupp :( Ramai yang tak kenal k. Tapi takpeeelahh, kawan akan jadi ramai right ? Apaa omputih kataa, the more the merrier :D Hmm. 

Sekarang ni dah masuk hujung tahun kann ? That's meann tahun depan Puteri dah form 4 ? Rasaa macam sedih pula nak tinggal kan form 3 :'( Yahh.. And I have to enjoy the timeee :)

And that's it. Thank youu for readinggg. Heee~ :3

p/s: Wuuu~ Sekarang dekat sinii tengah hujaann.. Sejukkkk ~



Thanks for reading. Silalah baca entry-entry yang lain :)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum ! Terima kasih kerana sudi komen :) Komen anda amat saya hargai :D

 
Template Edited By Amirah Zahidah RZ ♥ All Rights Reserved © 11 Nov 2011